14.02.2008

HTC S710 TIL SALGS

Jeg selger en HTC S710. Grunnen er fordi jeg skal kjøpe meg en Ipod touch, og håper på å ikke gå drastisk i "underskudd".

Mobilen er kjøpt i November 2007, og er derfor ikke særlig gammel. Jeg har vært veldig forsiktig med den, det eneste som er å klage på, er en liten rift på den røde legg-på-knappen. Det er en veldig liten rift på kanskje 3 millimeter, og den har ingenting å si på funksjonaliteten - den vises nesten ikke en gang.

Det er mulig å surfe på internett, bruke facebook, sjekke bloggen, gå inn på mote og alle andre internettsider. Msn messenger er også på telefonen, og menyene er norske.

Det er et skyvebart QWERTY - tastatur.

Jeg har sjekket ut litt priser og på norske butikker uten abbonnement koster den rundt 3500 og oppover. Førstemann som byr 3000 får kjøpe den. Pris kan diskuteres. Jeg kan ringe på, og mulig avtale å sende den med postoppkrav (jeg sender og du betaler pakken når du henter den ut på postkontoret), og oppgi min egen adresse for å unngå tvil om lureri.



Ingen kommentarer: