21.02.2008

Uten tittel

Jeg er så oppfinnsom at jeg ikke kommer på en tittel på dette blogginnlegget. Slenger ut noen bilder som svarer på gårsdagens innlegg.



Mamma og Håkon (broren) på Aker brygge, og ja, vi liker HM. Jeg siterer min korte samtale med dama i rosa jakke, hun starter:
- Do you speak japaneese?
- No, but I speak english
- Can you take a picture for me?
- Okay
- Just push this button! *Stiller seg opp foran en statue og jeg tar bilde og hun fortsetter*
- Are you from Japan?
- No, i'm from Korea
- Okay, thank you!
- No problem

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er de grønne prikkete skoene fra? De var fine:D

Ane sa...

Takk :-) De er fra HM, koster bare hundre kroner.

KarolineNatalia :] sa...

De grønne skoene var stilige!

Morsom dame da som først spørr om du snakker japansk og du svarer nei, så spørr hun om du er japansk etterpå :p

Ane sa...

Haha, akkurat :) Tusen takk!

Anonym sa...

Jeg digger det: bootsa, buksa, skjorta, skoene...ALT!!

Louise sa...

Kul stil du har, og morsom blogginlegg :)

marn sa...

ohhh, fine boots!

KamillaK sa...

dine bootsene har jeg også, elsker dem. herlig grønn bukse!

Ane sa...

Tusen takk folkens :-)

Anonym sa...

Nydelige sko. :)
Lenge siden du kjøpte de på hm?
Morsom dame. x]

Ane sa...

Jeg kjøpte de for et par dager siden eller noe, tror de nettopp har kommet inn :.-)

russiske kvinner sa...

Vil bare ønske deg godt nyttår!